songul_21 Herşey neden bu kadar pahalı ya kafayı yicem cidden. Asla yetiştiremiyorum bişiler. Alınacak tonla eksik var nerdeyse hiç bir şey alamadım diyebilirim. Nasıl olacak böyle 🥲
songul_21 songul_21 yani bırakın süslü püslü şeyler almayı temel ihtiyaçlarını karşılamak bile zor geliyor
Safiye2 songul_21 Allah yardımcın olsun valla bende 29 haftalık oldum tek bebeğin ihtiyaçları bile zorluyor insanı çok pahalı herşey sizin ikiz bide gerçekten çok zor
songul_21 Ankara-58 kesinlikle öyle. isyan değil asla ama bide iki tane olunca ekstra zorlanıyor insan bi tane olsa neyse
songul_21 Safiye2 hepimizin yardımcısı olsun inşallah. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bebişinizi. Artık mecbur kredi kartlarına sarılacağız başka yol yok