deryaaca Merhaba, Perine masajını kolaylıkla yapabilen var mı? Doktorum yapmam da sakınca görmedi ama ben çok zorlandım.Badem yağı tercih ettim. Yapan anne adayları yorumlarınızı bekliyorum.
KuzeyinAnnesi10 deryaaca eşinize yaptırın daha rahat olur ilk 2 3 gün sadece aşığı doğru yapın alıştırma yaparak küçük kucuk başlayın.
__mom1 deryaaca yapmadım hiç ve doğumda yırtılmam oldu bence yapabildiğiniz kadar yapın. Mutlaka faydası olur
__mom1 Gamzecanpolat hayır bana kesi yapmadıları bebek çıkarken yırtılma oldu tam masaj yapılan perine bölgesinde. Sonra orayı diktiler. Makasla kestikleri zaman daha derin oluyor o yüzden ben özellikle kesi yapılmasını istemedim.
KuzeyinAnnesi10 deryaaca başlarda sadece aşığı doğru yaparak başlayın sonra yanlara hafif hafif germe yapın kendini yaparken zorlanma olur uzanmak da zor olduğu için kullandığınız jel de kaygan olsun yoksa bastırmak acıtır yakar
deryaaca @KuzeyinAnnesi10 Tekrar tekrar deniyicm dediğiniz gibi yaparım. Tırnakları da derinden kestim ama sanki tırnak batıyor . Onun acısını yaşıyor gibi oluyorum.
KuzeyinAnnesi10 deryaaca valla başlarda ben kendim denerken bana da zor geldi hatta bu acı ya dayanamayıp nasıl normal doğururum bile dedim ama sonra rabbim gücünü veriyor diyip akışına bıraktım