Elffyns ramonun_annesi evet var ama çok değil enfeksiyon var idrar da bazı doktorlar 7 tane falan lökosit olunca ilaç başlamıyor bazısı veriyor doktorunuza danışın yine de
KuzeyinAnnesi10 ramonun_annesi dut kurusu kaynat iç çocuğuna da icirebilrisin 1 yaş üstü tüketebilirsiniz.
Rabia__q ramonun_annesi canım hiç korkma gecen hafta aynı sonuçları bende aldım doktorum bir tane suya katılan toz antibiyotik verdi oldu bitti tahlil değerim de çok yüksek çıkmıştı çok şükür onda da bir şey çıkmadı korkma
umrumdadegil Rabia__q benimki daha yüksekmiş😥 ben tekrar gideyim en iyisi sen kaç haftalıksın yeni mi gebelik
SMZmiracle Rabia__q iyi günler eylül ayında postunuzda 15 .haftada oldugunu ve kasik agrilariniz oldugunu yazmissiniz benim de suan kasik agrilarim var.nezaman gecti sizin agrilarinjz?