Afk318 emzirmeye hamile olunca devam edebiliyormuşsun canım Bunu doktora mutlaka danış 9 ay boyunca almış maşallah anne sütü hiç alamayan bebekler var bebeğin için üzülme yani …Zormu olur kolaymı olura gelirsek annelik zor bir görev bence zaten çok fedakarlık istiyor ama çok güzel ne güzel ikiz gibi büyüler Benim çoçuklarımın arasında yaş farkı çok🫣 kızım 13 yaşına girecek oğlum 5.5 aylık büyük olmasına rağmen zormu zor Çünkü kızımın sosyal hayatı oluştu artık ayrıca ödevleri yoğun hep beraber çalışıyordur şuan ucurum gibi fark var keşke ikiside bebek olsaydı Ve ben bütün durumları bitirmişim uyumadır tuvalettir sil baştan oldu