Yelkaaa01 5 6 haftadır doktora gitmiyorum. Çok heyecanlıyım..🫠 yarın 12+2 oluyoruz cinsiyeti görür müyüz acaba 2 kızım var 👩👧👧
Yaprakdokumuseverr Yelkaaa01 Yorum yapabilir benzetebilir bu haftalarda çoğu kesin konuşmuyor bana da erkek dedi bakalım değişicek mi 👀
eymenim_ Bana tahminde bulundu 12+1 de inşallah haftaya pazartesi 16+5 oluyo ozele randevu aldım bakalım ne diyecek cinsiyete 💖
Yelkaaa01 Ladybird06 Ladybird06 kızımıda da tam bu hafta da kıza benzetmişti bunda da koza benzetıyorum dedi
gencbir_anne Benim doktorum tahmini şeyler söylemeyi sevmez 12. Haftamda henüz erken demişti 15. Haftamda gittiğimde öğrenmiştim , bencede beklemek net öğrenmek daha sağlıklı