Serendipity16 Merhaba dün kasık ağrısından dolayı acile gittim betaya da bakmışlar baya düşmüş 8871 hafta ilerledikçe düştüğünü biliyorum bebeğimi gördüm bi sıkıntı yokta bu kadar düşmesi normal mi ? 14+4’tüm dün
mimar_anne Serendipity16 12 haftada beta pik yapar ve sonra düşer betanın bir önemi yok artık içiniz rahat olsun
NewMomm1 Serendipity16 Aynı şey başıma gelmişti betamın yükselmesi gerekirken düştüğünü söylemişlerdi gittiğim hastanede. Hemen takipli olduğum hastaneye gittim kadın doğum doktoruna göründüm kese göründükten sonra bebek göründükten sonra betaya bakılmaz zaten düşer zamanla dedi doktor. Şimdi doğumuma 16 gün kaldı boşu boşuna endişelenmişim.🌸
Ahsksdk Serendipity16 kese ve kalp atışından sonra betanın bi önemi kalmıyor diye biliyorum birde beta bi zamandan sonra düşüşe geçermiş kötü düşünmeyin bence normaldir 💗
Serendipity16 mimar_anne teşekkür ederim bebeğimi gördüm sonra sonuç çıktı bi daha da hastaneye gidemedim böyle sonuç görünce dedim bi sıkıntı yoktur inşallah
Serendipity16 NewMomm1 bebeğimi gördüğüm için içim rahat ama niye bu kadar düştü diye aklıma takılmadı değil bazen gereksiz şeyleri evham yapıyoruz maalesef 🥲 sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤️
Pamuk Serendipity16 Benimde 16. haftada beta 9000 gelmişti.Belli bir haftadan sonra düşüp sabitleniyormus doktor öyle dedi
Serendipity16 Pamuk internete baktım 13 ila 16. hafta: 13000lerde olur diyor ona bakınca da baya düşmüş geldi ama herkeste aynı olmuyor sanırım değer inşallah bi sorun yoktur
Pamuk Serendipity16 Sen İnternete bakma canım beynini bulandirma.Hatta istersen beta sonucunu atarım için rahatlasın 16. Haftada öyle geldi şimdi 24. Haftaya geldim şükür.
_06ogretmenanne Betanın bu haftalarda artık bir önemi kalmıyor ki belli bir zamandan sonra zaten düşüşe geçiyor. İçiniz rahat olsun🙏🏻