xelifgulxx Kizlar cok fazla şişmeye basladi normal mo bilemedim geceleri de ellerim cok uyusuyor sizlerde de oluyor mu 37+1 gunlugum şuanda
gamzee07 @xelifgulxx tuz lu çok yediğin zaman ödem oluyor canım bol bol su iç 🫶bu haftalarda daha çok sık görülür
Suprizzm34 37.4 üm bır haftadır geceleri sabaha kadar uyuyamıyor aglıyorum ellerim uyusuk karıncalanıyor parmaklarımı hıssetmıyroum bırde öle bır agrı oluyor ki dayanamıyorum ödem dedi sinir sıkısması yapıyor dedı dr