spapatya Merhaba arkadaşlar İBB nın başlattığı bu yardımı alan var mı süreç nasıl işliyor veya başka şehirlerde de var mı
senafa_ spapatya bilgilerini yazıyorsun sonra onlar onaylarsa paket gönderiyolar ama aylarca suruyor görümceme geldi benide reddetmişler 🥹😅
Kediannesi1 spapatya ben ibb ye başvurdum ses soluk yokta eşim ilçeyi aramış sonraki gün ilçeden küçük bir çanta getirdiler bulunduğunuz ilçeyi de arayıp bilgi alabilirsiniz
SeymaSimsek spapatya ne eşim ne ben çalışmıyoruz eşim iş değişikliği yapıyor. Evimiz kirada bizi de onaylamadılar. 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Elif-3466 Ben 153 ü arayıp bilgilerimi verip oluşturmuştum kayıt ama İbb senin uygulamasından red yapıldığını gördüm bi sebebi yok bence kafalarına göre red onay veriyorlar.
Minigiim-vebenn52 Elif-3466 eviniz varsa red veriyolar bir de asgariden yüksek çalışan varsa evde . Bana da red verdiler bence her bebeğe verilmeli diye düşünüyorum evi olan zengin mi oluyor
spapatya Elif-3466 kesinlikle şuan eşim sigortasız görünüyor yani çalışmıyor kiracıyız 2 yaşında kızım var hamileyim hiç mal varlığımız yok bi tane dandik bi arabamız var ondan mı 🤣
spapatya SeymaSimsek aynı bizimde ev yok eşim çalışmıyor ya bende gördüm ne varlıklı kişiler almış anlam veremedim red yemişim bidaha başvurdum 😂