sumeyye06 kalp sesini doyuncaya kadar kendini iyiye kötüye hazırla ben üç gün sonra duyacağım 6+4 oldum şuan hamileyim ama belli olmaz gözükmez ya da dış gebelik olabilir herşey allahtan nasip olması elbette güzel ama iki taraflı düşünerek kendini hazırla derim 😇