ftmm38 Merve_erken merhaba bende yeni hamile kaldım tüp bebekle 4+3 kalp atışı için gideceğim 2 hafta sonra heyecanla bekliyorum
Merve_erken Mucizemsin_bebek inşallah Allah hayırlısını verir isteyen herkeze Rabbim en güzelini en hayırlısını versin
miniklerinannesii00 31+6 olduk. Gece uyuyamamalar ve mide yanması ile mücadele ediyorum. Ama içimde hareketlerini hissedince herseyi unutuyorum🥰🥰
ftmm38 miniklerinannesii00 evet ya sürekli düşünüyorum zaman geçse diye ama bakalm 2 kez kalp atışı olmadığı için kaybettim bebeğimi şimdi o korkuyla iyi olsun diye bekliyorum inşallah dua edin bana sağ salim olsunn insallah🤲🥰
miniklerinannesii00 ftmm38 inşallah minik kalp atışlarını duyarsınız. Bende ilk bebeğimi kalp atışlarını duymadan düşük yapmıştım , insanın içinde hep korku oluyor.
Azraa33 Merve_erken gayet normal benim 6 haftada başladı. Bulantı kusma daha 2.3 haftadır yok aman olmasın güzel güzel geçsin hamileliğiniz