Herseyi güzel yapmıyor çoğu şeyi kurutuyor , biber çok güzel oluyor tavuk köfte güzel oluyor. Normal patatesten kızartma çok kötü. Hazır patatesten güzel oluyor. Boyut olara çok küçük 2 kişiye anca yetiyor. 3 veya 4 kişiye yetmesi için tekrar tekrar koymak gerekiyor oda acayip uzatıyor işi patates 20 dkda oluyor iki posta koysan 40 dk çok fazla bence. Büyük olanı alın derim rahat rahat yaparsınız. Çünkü tek tava patates iki kisiyede yetmiyor yani biz sevdiğimiz için bize yetmedi az alıyor çünkü hazne. Onun dışında milfoyu kısa sürede pişiriyor güzel oluyor birde sabahları bayat ekmekten pizzalar güzel oluyor hemen pişiyor pratik. Ama dediğim gibi bunları hep posta posta yapıyoruz çünkü tek seferde az ürün sığıyor içine.