ilknrkskndg Kızlar 28+3deyim ve hala bir isim isim bulmuş değilim. Kız bebeğim olucak anlamı güzel kulağa hoş gelen isim önerilerinizi alabilir miyim?
Ulviyekhrmn02 ilknrkskndg kızımın adı miray. Huyu suyu iyi çok sakin ve genel anlamda o isimdekilerde sakin olurmuş :)
Ugurhilal ilknrkskndg benim kızım ela Allah nasip ederse ikinci bebeğim olacak kız olursa Ece istiyorum 🥰
Elsa57- Ben kızım olursa ileride Duru koymak istiyorum ama alternatif de var Rana , Elis , Hira, Defne çok hoşlar bence 😍
Denizs16 sedaa1227 teşekkür ederim sizde sağlıkla alın inşallah kucağınıza🥰 28+3 teyim çok azmış aramız
Melahatkk 32.haftadayim Nevra ismini koyacağız inşaallah anlam olarak Nur isminin kökeninden geliyor beyaz çiçek anlamı da var. Türkiye’de çok bulunan bir isim değil diye tercih ettim 🙈
melisinmutfakblogu ilknrkskndg 11+3 deyiz kızım olursa adını MEVA koyacağım Meva = Sevilen, aranan. Sığınacak yer, yurt, mesken. Cennetül meva Salih amel işleyen kişilerin, Allah yolunda şehit olanların ve mümin kulların barınağı olan bir cennettir
TugbaZmn melisinmutfakblogu Kızımın ismi Maysa Meva ❣️👩👧 İkinci gebeliğim yine bir kızım olursa maya lilya yada maya erva koymayı düşünüyoruz 🤗
Zuleyhadere25 ilknrkskndg bir kzıım olursa asel koymayı istiyordum ama akrabalar koyunca vazgeçtim anlamı cennetteki bal demek