Bende aynı sekilde 8-9 haftalıkken grip olmuştum ama çok ağır atlatmıştım. Doktorum bana C vitamini olan meyveler ve kuşburnu çayı önermişti günde bir bardak onun dışında bol bol su içtim ve günde bir yada iki adet parol kullandım ama ateşim olunca. Zaten riskli gebe olduğum için ve kan sulandırıcı kullandığım için ilaç vermemişti. Şimdi 19+6 olduk çok şükür ♥️🙏🧿 geçmiş olsun size de