glcnsnr hamileliğimin başından beri öyleyim çok zor KBB ye de gittim doktor ben sana napim hamilesin gelmeyin Bidaha dedi 😀 sıcak suya papatya koy buharını çek önereceğim o dedi şimdi 34 haftadayım daha da zorlanıyorum çocuk bir yandan sıkıştırır burnum tıkalı idare ediyorum zar zor