UMN postu açar açmaz hıçkırık tuttu oğlumu belli bi noktada düzenli bir şekilde hafif kıpırtı hissediyorum vuruyormuş gibi düzenli olarak. Ayrıca günde iki üç defa hıçkırık tutuyor kendisini içinde bulunduğu amniyon sıvısını fazla tükettikleri zaman oluyor diye biliyorum bir tehlikesi yok