Htcanne 2 kişi yazınca sevindim ya benim sol göğsümde 2 kitle de var ondan da biraz tedirgin oluyorum. Dr sadece takip demişti kötü bişey yoktu ama tabi allah bilir. Ama şimdi ikisinden de var akıntı zaten
_mom22 Bnm 15. Haftadan beri var normalmiş korkmayın sadece dokunmayın aksın ağrı olursa da madecassol krem kullanın.