Merhaba kızlar 🙋🏼♀️🌸 Birşey sormak istiyorum bu ayın 13 ünde çatlatma iğnesi yaptırdım 36 saat içinde çatladıgını var sayarsak 14nde çatlamış oluyor. Şimdi şunu sormak istiyorum sizlere yaşayanlara danışmak istiyorum daha dgrusu bugun wc gittiğimde peçeteye çok az akıntı tarzında kahverengi leke geldi acaba yerleşme kanaması olabilir mi ? Yerleşme kanaması yaşayanlar varsa adete kaç gun kala gördünüz ?