Alexab Dun eşimle komuştum doğum sezeryan olduğu için hic kimseye tarihi soylemicez o ben gidip , ben doğum yapdikdan sonra haber vericek .Ama 2 gun orada kalıp çıkdıkdan sonra eve donunce aileler yakinlar gelmeli ben oyle sen ben coçuğumuz eve donunce yalnız ev sakin bana qarip gelir.O gün mutlu gunumuz bir çay aileler arası yapak diyo. Tabi ki sen yapmiycan annem annen edecek sizce hemen gun yalnız olmalıyız mı? yoksa doğru söyluyo