Bzbz Gebelikte omega 3 ne zamana kadar kullanılıyor kızlar bu konu hakkında hiç bir bilgim yok yardımcı olurmusunuz
Gulseren_yagiz Bzbz doğuma kadar demişti doktorum hatta emzirirken de çok faydalı olduğu söyleniyor 🌸
gncglozclk Bzbz ne kullanıyorsun canım bende 14. Hafta da basladım imom omega benim ki dogumdan sonrada latte olanı var emzirme sürecinde olanı onu kullancam 32 deyim ımom hala kullanıyorum baya da iyi balık yagı zararı olmaz kullan bence de
gncglozclk Bzbz hatta decavit verdi cok buyuk geldi yutarken kusuyordum bende kendım dedim doktora ımom kullanım mı diye kullan dedi 😂 Oyle basladım yani
Bzbz Gulseren_yagiz ben daha yeni 3 aylık oldum doktorum başladı erken değil mi sizce normal mi bu aylar