Cinarsaitinannesi Zeynepci012 kimyasal gebelik olabilir yada test yanlıştır en doğru sonuç kanda belli olur
edaozkyyy Zeynepci012 test yapmıştım silik çizgi çıkmıştı daha sonra kan verdim pozitifti öğrendikten 3 gün sonra kimyasal gebelik geçirdim belki sizin de öyle olmuştur
1prensesannesi__ Zeynepci012 üstune görme olabiliyo kimyasalda olabilir ya da testin bozuk gostermistir canim
edaozkyyy Zeynepci012 normalde adetlerin hep dolu dolu mu olur benim günlük hayatta öyle olmaz ama düşükte çok kanamam olmuştu