Dnz17 Haftamdayım henüz şeker yüklemesi yapılmadı ama bu ara hızla kilo alıyorum ve her yemekten sonra baş ağrım oluyor bunlar gebelik şekeri belirti olabilir mi
tgba-17 Dnz17 dikkat et canım yeme gerekirse şekerli olan şeyleri ilk gebeliğimde gebelik şekerinden dolayı zorlandım ikinci gebeliğimde onları yemedim en azından vaktinde yedim ve şekerim çıkmadı bol su içmeni tavsiye ederim
tgba-17 Dnz17 hep salata tarzı hafif şeyler ekmek o tarz şeylere biraz ara verin her zman sa şekerden olmaz baş ağrınz
Pamuk Dnz17 Bende kiloluyum hemde baya kiloluyum.Erken haftalarda çıktı seker evde sürekli ölçüm yaparak farkettim.