Ben kullanıyorum şu an. İçindeki sünger olmaz diye içine pamuktan yatak yaptırdı annem o da yenidoğana yumuşak kalır diye kullanmadım ilerleyen zamanda kullanıcam. Şu an gündüzleri yatak Juno yu kullanıyorum geceleri normal kendi yatağında süngerin üzerinde yatırıyorum. Bende kullanmam diye düşündüm ama şu an için bir sıkıntı yaşamadım. 21 günlük bebeğim