Cnuryasar ben Trendyoldan “Xiaomi smart c200 360•” aldım. Daha bebişin doğmasına var ama indirimde yakaladım 1300 tl den 760 tl ye düşmüştü hemen aldım. Ses kalitesi yüksek, çözünürlük iyi, evde kedimizde var o yüzden kullanmaya başladık bile Wi-Fi olmadan kullanılıyor mu bilmiyorum ben dışardayken de tabletten bağlayıp izliyorum, mi home uygulamasına entegre zaten. Benim açımdan tek eksi yanı kullanmak istediğin süre boyunca prizde takılı durmak zorunda şarjlı olsa daha güzel olurdu, priz olmayan yerde kullanamıyorsun ama kablosu uzun en azından.