Duygutsz doktorum bana 3 haftada birden daha sık girme dedi. Elinde Amerika kaynaklı eski bir kitabı vardı hep. oralarda bı yerlerin altını çizmiş bana onları okumuştu ultrasonun bebeğe olası etkileri diye. Birde ablam Almanya’da yaşıyor o söyledi bizim burda ultrason bakmazlar kolay kolay diye. Tam olarak zararını bilmiyorum ama temkinli yaklaşıyor bazı doktorlar