Haticeanneeeee Hilaldabaan ben de 10 haftalığım canım kafam çok karışık ardahandayım burda doğum yapabileceğim bir hastane yok kütahyalıyım acaba diyorum gelip orda mı yapsam
Haticeanneeeee Sofyayolda sorunum var kızlar bu yüzden hastaneyi araştırıyorum kan pıhtılaşması hastasıyım iyi bir hastene olsun istiyorum ikinci seseryanum olacak
Haticengin17 Durumunuz musaitse yasin beyi tavsiye ederim ilk dogumumu onda yapmistim hijyen acisindan devlet dusunmuyorum ben ama samet ' e kontrole gitmisligim var iyi bir doktor
Ulviyekhrmn02 Haticeanneeeee bende bursadayım. Doğum için bursadan yasin beye gideceğim. Çok iyi bi dr