mineirem Aytii0707 5+6 yim bel ağrım çok var 3. Bebeğim ilk oglumda temmuz doğumlu inşallah kolay geçer hamileliğim😊
birmucize1 Aytii0707 cok acikiyorum normalmi bilmiyorum gogus agrisi bel agrisi ve mide bulantilarim var yiyince bastiriyor gibi ama yarim saat sonra tekrar basliyor ve kendimi acikmis gibi hissediyorum tekrar yemek yiyorum Allah sonumu hayir etsin 🤣 7 haftaligiz bizde
_dilekl Aytii0707 bende 5 haftalığım 😀 Mide bulantısından yemek yemeğe korkuyorum Sadece su içebiliyorum
Derya_6663 Merhaba kızlar birşey sormak istiyorum son adet tarihim başlangıcı 28 ekim şuan gebeyim 4 hafta 2 gün gösteriyor aceba doğumum ne zamana denk gelir onu hesaplayamıyorum bir türlü tahmin edebileniniz varmı
Melekprenses Derya_6663 aynıyız sizinle son adet tarihim 28 ekim bugün kan verdim ilk 463 çıktı beta sizin kaç
-dly Bende inşallah temmuz annesi olucam 8 hafta 2 günlüğüm bir oğlum var inşallah bunuda kız hissediyorum kız olur
esss_92 Bende 7 haftadayım bel ağrısı ve baş ağrısı var mide bulantısı kusma vs hiç olmadı oğlumda çok olmuştu umarım bir sorun yoktur
denizdalgali 5+5 haftalık olduk bir kaç hafta sonra kalp atışını dinleye bileceğim çok mutluyum önceki gebeliğim 7 haftalık düşükle sonlandı şu an ki planlı gebeliğim