İyi akşamlar kızlar ..
Son adet tarihim 16 ekim 20 Ekim bitiş..
Kasım in başlarında lekelenmelerim oldu muayene olmaya gittim adet tarihime yakın doktorum 2 tane daha çatlamayan yumurta var dedi.. ve muayene den sonra en son ilişkinin üzerinden 11 gün geçti ve hala adet olmadım duphaston da kullanmıştım.. test yaptım bugün öğlen negatif GEÇ döllenme olsa şimdiye çıkardı degilmi ?? Ara ara 6 gündür kasik ağrısı olup geçiyor ..
Bugün 41.dongu yani 7 gün geçti..