Kızlar merhaba herkesin tabiki farklı ama ben yinede sormak istiyorum normal doğum yapanlar yada normal diyip sezeryana dönenler toplamda kaç saat sancı çektiniz yada suni sancı aldınız mı? Deneyimleriniz neler. Ben 32 haftamdayım biraz heyecanlıyım bilgi edinmek istiyorum. Tam açılmadan önce sancı ne kadar çekiliyor?