birpcoslu Bu haftalarda tekmelerinin canımı yakması normal mi arkadaşlar resmen tepiniyor içimde ordan oraya dönüyor ağrıyor baya
birpcoslu gokyuzununogrencisii benimki çok hareketli heralde bide çikolata yiyince ekstra böyle karnımın etleri ağrıyor 🥲
Feyzabeyoglu gokyuzununogrencisii plasenta yeri de önemli. Benim ilk gebeliğimde plasenta ön duvardaydı o yüzden pek hissetmezdim. Kac kere hareket etmiyor bu deyip acile gitmisligim vardır😅 Ama simdi ikinci gebeliğim plasenta arka duvarda o yüzden surekli hareketlerini hissediyorum
Okder62- Benim 16 haftasinda basladi hareketleri suan 26 olduk o gunden bu yana cok hareketliyiz bu iyi olduguna dair ve saglikli oldugunu gosterirmis doktorum oyle demisti saglikla gelsin bebegimiz🧿😊
Feyzabeyoglu birpcoslu evet biraz tehlikeli bi durum. Ama çoğu zaman kendi kendine yukarı çıkıyormus diye duymuştum. Doktorunuz sıkı takip etmek ister büyük ihtimal
birpcoslu Nur5516 umarım her şey normaldir şu an iyiyim ama sağ karnımın üstünde bi batma gibi ağrı kaldı