aysecakir Kızlar bebeklerinize kendi el emeğinizle yaptığınız şeyler var mı 😊 ben magnet yaptım şimdi de kendime lohusa taç terlik yapmayı düşünüyorum 😍
tugbamehmetbaki aysecakir Bebeğimin beşik örtüsü işledim nevresim takımı gibi sonra yorgan sargısını işleyeceğim Daha sonra da kapı süsü ne yapacağım
alcang aysecakir amigurumi ile tavşan bebek felan işledim. Penye ipten sepet işledim 3lü. 1 tane yelek ördüm bere ördüm 3 tane patik işledim. Hastane için kapı süsü yaptım. Kokulu taş magnet yaptım
aysecakir Gzmocl neden ki 😕 ben de ördüm bir tane yelek oğluma sürekli bakıyorum, kendim yaptığım içinde ayrı bir güzel geliyor gözüme 😊 şevkiniz kırılmasın sonuçta siz yavrunuza yapıyosunuz ☺️🌸
eaciftci Gzmocl istediğini yap canım motivasyonunu düşürme içinde kalmasın sonra seve seve giydirirsin mis gibi 😄
Reyhankarabiber https://instagram.com/keceleri_kacirdik?utm_source=ig_profile_share&igshid=eg2pi8241zsi ben hepsini burdan aldım 🙈 hiç becerikli değilim ki ya 😂
Melekkzm Gzmocl kaynanamn işine döndü demekki seninki 😂 o da hamileyken başladı çocuğum doğdu 4 aylık oldu hala yapcak eşim de dalga geçiyo anne bidahaki kış giyer acele etme diye 😂😂
Ozlemslk Dağıtmalıkları yaptım ,kapı süsünü yaptım,lohusa taç terliğimi,isimlik yaptım ,takı yastığı yaptım,kızıma taç çorap ser yaptım 🤪
Senos aysecakir magnet, lohusa tacı-terliği, bebek hastane çıkışı süslemesi, takı yastığı, cibinlik, anne yatağı için büyük kurdele, lohusa şerbet bardakları-kolonya şişesi süslemeleri, kendim için sabahlık süsledim falan 🙈
HamidoDemirci Senos offf bu ne hamaratlık ya maşallah ben kaç gündür lavanta kesesi yapıyorum annemde yardım ediyor karnıma kramplar girdi resmen 🤪🤪
aysecakir Senos ben de aslında oda süsleme vb şeyler düşündüm ama hem eşimin ailesinden hem de kendi ailemden uzak olduğumuz için yapmaktan vazgeçtim, kimse göremeyecek çünkü 😕
HamidoDemirci [bilinmeyen] balonların iplerini çoğaltırsanız ve kurdela gibi güzel iplerle tutturursanız daha güzel gözükür bence elinize sağlık❤️
Gzmocl Melekkzm aynen ablam dogum yapacağı zaman bi kac haftasi kalmisti bende heveslendim kucuk bi yelek yapayim hastanede giysin dedim benim cocuk olcak daha yelek biticek bitmedi yani 😂😂
Irmakdkm aysecakir battaniye yelek ördüm ❣️ Anneannesi babanesi yelekler tulum şapka ve battaniye örüyo 🙏🏼❣️💙
aysecakir Irmakdkm benim de kayınvalidem yelekler hırkalar ördü sağolsun 🤗 annem de hazır giyimlerimizde yardım etti ☺️