Kızlar kayınvalidem doğum olduğun gün yari kırkın çıkana kadar bende kalırsın diyor bir an boş bulunup tamam dedim ama kalmak istemiyorum sebebi ise kayinbabam hergun alkol alıp eve gelen bir kişi zararsız ama.bebegim melek daha alkollü ortamda bulunması sizce ne kadar doğru nasıl bir yol izlemeliyim uzun oldu hakkınız helal edin