Duyguss24 Hem oğlumun adına uyumlu olur ikisini de koyayim diyorum hemde cokmu uzun olur ki diyorum siz ne onerirsiniz
NovaVina_ Kız da iki isimden son zamanlar da uzaklastim. Evlendiginde tabi evlenirse, hem kendi hem de esinin soyadini kullanmak ister gerekcesi ile.
Duyguss24 NovaVina_ haklısın canım bende bekarken hiç sevmezdim çok saçma gelirdi iki isim ama Oğluma babası Ali diyince tek içime sinmedi asaf mi eymen mi derken Ali eymen koyduk bunada karar veremiyoruz bin tane isim düşündük hep olmadı en son bunlar sindi icimize ama kararsiziz