Merhaba arkadaşlar. Sağlık ocağım Bu haftalarda tetanoz aşısı vurunmem gerektiğini söyledi. Sizce gerekli midir ne işe yarar ne gibi yan etkileri vardır. İnternetten bir kısım araştırdım fakat sizlerde ne gibi etkileri oldu sizin tecrübeleriniz nelerdir