mervemurat16 Merhabalar,30.cu haftaya giricez yarın yavaştan çantamı hazırlamayı düşünüyorum.Neler konulmalı içine çok fazlada eşya götürmek istemiyorum benim ve bebeğin eşyaları için bavul hazırlayacağım.Sizce neler almalıyım yanıma?
Aryemuss mervemurat16 Pijama takımı ihtiyaç durumuna göre (ben çok terledigim için 3 takım koydum ama 2 yetiyor diyorlar Hasta bezi (ben depend aldim) 3 çift Uzun çorap terlik Emzirme sütyeni ve atleti 2 şer tane Normal alt çamaşırı yüksek bel Çıkış için kıyafet Bebek için Bez - alt değiştirme - pişik kremi 5 li takım 3 tane Çoraplar Zıbın Yelek Kalın Battaniye Muslin örtüler (3 tane yatağına vs sermek için çok amaçlı ) Penye battaniye Ağız mendilleri Ana kucağı Dış kundak (çıkış için)
Nergis9724 Bence,öncelikle kategori olarak ayırmalısın. Mesela Hemşireye verilecekler , alt bakım , kıyafet zıbın vs.. Sana nasıl kolay gelcekse
mervemurat16 Nergis9724 mini hurçlar aldım zaten o şekilde ayırıcam hepsini sadece ne koyacağımı bilmiyorum 🙈