mervesolmazcan Merhaba arkadaşlar , 32+3 hamileyim son iki kontrolümden beri sağ böbreğimde büyüme oluşmuş doktorum gebelikte olur doğumdan sonra tekrar bakalım dedi , aynı durumu yaşayan var mı ?