Milaasss Arkadaşlar acil cevap verirseniz sevinirim sancı ile acile gittim karnımdan baktılar bebeğe bir sorun yok .Altan bakmalarına izin vermedim açılma var mı diye bakacağım dedi . Sonra idrar istedi idrar yaptım yüksek idrar yolu enfeksiyonu çıktı . Bu çok sıkıntılı bir durum mu ? Acil lütfen ne yapmam lazım ?
deletedmom947 Milaasss bende hamileliğimin en başından beri oluyor sürekli tekrarlıyor. Antibiyotik veriliyor genelde. Bol bol su içmek ve temizliğe dikkat etmek gerekiyor. Verdikleri ilaçları kullanın muhakkak
Esba2019 Milaasss Bende de kasıklarımda ağrı çok fazla var 2 hafta önce sağlık ocağında idrar testi verdim temiz çıktı ama enfeksiyondan korkuyorum ağrılarınız ne derecedeydi acaba benim de şuanda ağrım var ve endişeliyim açıkçası
deletedmom947 Milaasss 33. haftadayım verdiği ilaçları kullandım Pazartesi tekrar idrar tahlili yaptırıp geçti mi diye baktıracağım