Buket3434 Merhaba 33haftalık hamılyım sıdttlı bas agrım var tansıyonumu olctum buyuk 11 kucuk ıse 9 napaablrım basım cok kotu agrıo yardmcı olurmusunz doktra yazım mı acbaa
Gelincik Buket3434 başınızı tülbentle sıkıca bağlayın gerçekten iyi gelir ve özellikle başınızın tepe kısmına soğuk kompres yapın yada soğuk su elinizle sürün