sasha Arkadaşlar Kasım indirimleri bitmeden şu biberon olayını da halledeyim diyorum, yenidogan oğluma ne büyüklükte ve kaç tane biberon almalıyım? Hiç bir fikrim yok, tecrübeli arkadaşlar yazabilir mi lütfen?
esra34_ phalı olanı almaya gerek yok bence eczaneden alsan normal bi tane yeterli zaten kulanırsa bebek sık değişirmen gereken bişi o yüzden gidip en pahalı olanı almaya gerek yok bence
2prenses_masal-oyku esra34_ sık değiştirmesine bile gerek yok cam alır zaten e bebek de uç satılıyo yani bi tane biberon yeter bide suluk işte tamamdır
drya_slmz Philips avent tercih ettim bende bir küçük bir ota boy e bebekte 900 den 500 küsüre denk geldi diğer büyük olana gerek duymadım çevremdekilerde o şekilde philips avent kullanıp memnun kalmış