Dmy Aşırı bulantım var gözümü açamıyorum neredeyse. Bu durumu yaşayan var mı? Bir sıkıntı mı var acaba
Cgllay Dmy benım hic bulantım olmadı cok sükür 38+3 olduk cok kolay gectı gitti diyebilirim hamd olsun. Ama mide bulantısı yasadıgınızda mini bir parca bitter cikolata atın agzınıza
gokceekus17 Benimde öyleydi kafamı kaldıramıyordum bulantıdan. Doktoruma söyledim ilaç verdi ve yağlı yiyeceklerden uzak durmamı söyledi. İlaca başlayalı bir kaç gün oldu ama iyi geldi bayağı azaldı. İnşallah sizde bir çare bulursunuz🌸 çok zor bulantı