Eğer ikiliye gerek duymadıysanız direk detaylıya girin bence. Ben ikiliyi yaptırdım diğerlerini yaptırmamıştım doğruluk oranı ikiliye göre az olduğu için . Doktorlar bana sorunca 3 lüyü yaptırmak istemediğimi yaptırmadığımı söylediğimde iyi yapmışsın boşver dediler hepsi 😅