Eda_nurr Bende korkuyordum, spinal oldum. Kişiye göre değişebilir belki bilmiyorum ama inanılmaz rahattı, doğumun ertesi günü erkenden çıktım evime geldim bebeğimi yıkadım yemeğimi yaptım mis gibi geçti çok şükür. Hiç yatıp dinlenmedim gerek duymadım :) umarım senin de çok güzel ve rahat geçer :)))