Balbebek012 Anneoluyorumm00 bence erkek çevrem hep erkek ti ben de 15 Ağustos’ta doğum yaptım opluşım var🤗🥰❤
Anneoluyorumm00 1palyaco bende yeni hamileyim 5 haftalık adet tarihime göre merak ediyorum cinsiyetin ne olacağını 🥰 hemen senin postuna bakıyorum 😊
Anneoluyorumm00 Balbebek012 bende yeni 5 haftalık hamileyim merak ediyorum cinsiyetini 🥰 Allah bağışlasın canım 💙
Balbebek012 Anneoluyorumm00 teşekkür ederim❤ cümlemizin inşallah bu haftaların ve her anın tadını çıkar benim ki 3,buçuk aylık oldu bile nasıl geçti zaman anlamadım☺
Anneoluyorumm00 Balbebek012 tamam canım çokça tadını çıkarmaya bakicagim ilkinde bulantidan ve kusmadan dolayı nasıl geçtiğini anlamadım bunda tadını çıkarmak istiyorum çok şükür şuanda bı sıkıntı yok 🥰
Anneoluyorumm00 momqq genelde erkek senesi gibi duruyor ama çoğu kişide kız bekliyor sağlıkla gelsinler inşallah 🤲❤️
bebilique Anneoluyorumm00 teşekkür ederim sen de sağlıkla kucağına al inşallah gönlünden geçen olur ☺️
amayinedeiyiilerledim Bu sene olan mı bu sene doğan mı belirliyor 🤔 bu sene hamile kalıp yeni sene doğum yapacaklar hangi seneden faydalanıyor 😁 tuhaf ama merak uyandırıcı 😅😂
Suzan-5656 amayinedeiyiilerledim 😅😅 bence şöyle oluyor 24te yeni senede doğacak olan çoğu erkek çevremde hepsi öyle bir kişi hariç
amayinedeiyiilerledim Suzan-5656 hmm aydınlattığınız için teşekkür ederim☺️ ben daha öğrenemedim erken henüz. Bakalım ne olacak 😋