Fatimanur Selam güzel anneler ve anne adayları Ben şuan 20+2 deyim ve iki gündür ayakta durdukça yada temizlik yaptıkça çok fazla sol tarafımda kalçam ağrıyor ve bacağımı çekemiyorum bu ağrı hamilelik boyunca kalıcımı ? Veya ne zamanlar geçiyor yaşayanlar varsa ne iyi geldi sizlere önerilere açığım 😊
surfermom Fatimanur ben o haftalardan beri çekiyorum, 38. Haftadayız şimdi. Magnezyumu da artırdık ama bir faydası olmadı. Artık alıştım. Özellikle yorulduysam, ayakta kaldıysam, temizlik yaptıysam ağrı artıyor.
Fatimanur surfermom kesinlikle canım bende de öyle şuan yenice uzattım ayaklarımı inşallah hemen geçer 🥺