Reshaa valla ne zaman gelmek isterse o zaman geliyor hatta Gelmiyor 😆😆 ben hamileliğimm boyunca çok hareketliydim bebeğim on gün öndeydi hep erken doğar diye çok bekledik 40. Haftada nişanım geldi hala gelen giden yoktu 40+6 da kontrole gittim suyum çok azalmış direkt yatış verdi doğumu başlattı.. yani kendi gelmedi hanımefendi 😜 Ne zaman isterse o zaman geliyor ✌🏻