Merhabalar dostlarım🥰
Yaklaşık 7 aydır korunmuyorduk. Birkaç aydır regl tarihimden 2 gün önce adet oluyorum. Dün sabah vişne çürüğü renginde kan geldi adet oldum sandım ped taktım adet olmadım gece de hiç kan gelmedi. Sabah kahverengi lekelenmeler oldu ve hala kan yok test yapmak için sabahı bekliyorum sökülme de olmazsa kan testi vereceğim yerleşme böyle bişey mi ?