Sademarya Istanbulda avrupa yakasinda dogum için onerebileceginiz devlet hastanesi var mi? Basaksehir cam ve sakurayi düşunuyorum ama emin değilim
Kayra25 Sademarya bende orada yapmayı düşünüyorum hastane çok temiz ama doğumu asistanlar yapıyorlar eşler gelemiyormus izin yok.Birde sancıyı evde çekip sonra hastaneye gitmek daha mantıklı yoksa sürekli alttan muane yapıyorlar