Merhaba kızlar. Çok şükür bebeğimi sağlıkla kucağıma aldım, darısı bekleyen herkesin başına🙏🏻 Ara ara yazıyordum bebeğim sürekli dönüyordu. Bir baş geliş bir makat geliş oluyordu. En son 39. Haftada kontrol için doktora gittiğimde bebeğim yine makat gelişiydi ve iki üç gündür karnım kaskatı oluyordu. Sancım çıkmıyordu ama bu durum beni rahatsız ediyordu sabaha kadar uyuyamıyorum. Muayeneden sonra doktorum riske atıp beklemeyelim bu gece istersen sezaryene alalım dedi. Ben biraz daha bekleme taraftarıydım ama doktorum birkaç gün şehir dışında olacağını ve acil bir durumda doğuma giremeyeceğini söyledi. Eşim ve annem gece alınmasını isteyince ben de onları dinledim, bekledikçe strese girmek de istemedim açıkçası:) 10 kasım akşam 11’de hastaneye yatışım oldu. Gerekli muayenelerden sonra 00.30’da ameliyathaneye alındım, heyecanlıydım tabii ama kendimi hep sonuca odakladım :) spinal iğnesi için doktorum biraz uğraştı çünkü omuriliğim biraz gerideymiş. Herhangi bir acı hissetmedim, normal iğme gibi hatta daha acısız. Spinalden sonra bacaklarım hemen uyuşmaya başladı, yatırdılar doktorum sondayı taktı onu da hiç hissetmedim:) birkaç dakika sonra midem aşırı bulandı anestezi doktoru hemen bir ilaçla mide bulantımı durdurdu. Sonra 5 dk içinde bebişimi çıkardılar o sırada anestezi doktoru bana her şeyi anlatıyordu ve bebeğimin boynuna kordon dolandığını söyledi ama korkma dedi. Sonra bebeğimitemizleyip hemen yanağıma koydular. Dünyanın en güzel hissi. Allah isteyen herkese yaşatsın🙏🏻 Dikişler yarım saat falan sürdü, beni zorlayan tek şey titreme oldu. Ama o da geçiyor :) Çocuk doktoru annemlere bebeği tam zamanında almışlar bizi korkuttu demiş. Meğer bir süre oksijensiz kalmış yavrum. Ama şu an çok iyi her şey yolunda. Ameliyat sonrası evet biraz ağrı oluyor ama bunlar da ağrı kesicilerle falan geçiyor zaten. Hiç korkmayın kendinize cesaret verin ve sonuca odaklanın 🥰 Bu arada ben karnıma bastırılma ve sondanın çıkarılmasını da hiç hissetmedim çünkü her şeyi uyuşukken yaptılar. Özelde doğum yaptım iyi ki de öyle yapmışım çalışanlar aşırı ilgiliydi. Benim doğum hikayem böyle, Allah herkesin bebeğini sağlıkla kucağına aldırsın. Şimdi 15 günlük yanımda uyuyan bir prensesim var🥰 Darısı sizlere kızlar 🙏🏻