ilayda8 Haftadayım ve ciddi anlamda tatlı yeme isteğim var sürekli. Her gün bir kare tablet çikolata yesem mesela çok mudur? Sizde de var mı bu istek. Nasıl başa çıkıyorsunuz. Ya da yiyor musunuz ne istiyosanız
Dnmzzeda ilayda8 Bence kilo alırız o kadar yani bende çok yiyorum bir kere çikolata açınca yarım bırakma huyum asla yoktur kesmedi az önce puding yaptım 😂🙈
Yagmurakyurek Bende çok çikolata istiorum ama gofret çikolatalar varya ondan bitane yiyorum yada sıcak cikolta iciorum bir bardak 27haftlgm herşeyin fazlası zarar
Denizs16 ilayda8 28. Haftadayım aynı dertten muzdaripim bitmek bilmeyen bir tatlı isteği var frenlemeye çalışıyorum kendimi ama günde iki çikolatam yada mutlaka tatlı yediğim oluyor