Salih
Hepinize merhabalar. Ben 17 auğustos de 28haftalık erken doğum yaptım,bebeğim küvez de iki buçuk ay kaldı, taburcu oldu gün 1900g , bebek küçük oldu için o yüzden kulağından geçememişti, bi ay sonra gelin dediler, bi kaç gün önce gitti, gene geçemedi. Bizi bi üsteki hasteneye yönlendirdi , Çarşamba günü randevumuz var , çok endişeleniyorum, böyle durumu yaşayanlar varmi ? Bebek şuan 2700g