Dusgezgincisi Merhaba gebeliğinizde gribe yakalandınız mı evet ise bu süreci nasıl atlattınız hastaneye gitmek istemiyorum sizin bildiğiniz doğal yöntemler varmı?
gncglozclk Dusgezgincisi sürekli yasıyorum kuzum gitsen de bisey yapan yok parol iç diyorlar vıkıs varsa kullan bşde ballı limonlu su yap baya iyi geliyor kac haftalıksın
Nurti Dusgezgincisi bende gribim şuan salgın sanırım bal limon ılık su yapın doktora gittim bugün parol içebilirsin dedi veya boğaz Spreyi kullan inan gargara ve pastil bile vermedi sakıncalı diye sizde kullanmayın sakın